Zarejestruj

Co myślicie o Banku Smart na konto studenckie?

Rozmawiamy o naszych poglądach w wielu kwestiach
Co nam się podoba,a co nie !
Student
Studiuję: Agrotechnologię

Co myślicie o Banku Smart na konto studenckie?

Postprzez opiniesk » 10 lut 2016, 12:14

Siemanko, szukam konta studenckiego więc chyba nie znajdę lepszego miejsca do zadania Wam pytania w tej kwestii :-)
Jako student nie chcę banku, który naliczy mi zbyt wysokie prowizje za rachunek i usługi powiązane. Nie interesują mnie kredyty gotówkowe, hipoteczne i ani też karta debetowa.

Wystarczy podstawowa wydawana przez bank karta płatnicza, czyli debetówka do konta. Natrafiłem na jednej ze stron internetowych na dość pochlebne opinie o NEST Banku, czyli dawnym SMART. Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale podobno ten rachunek rzeczywiście nie zawiera zbyt wielu ukrytych opłat. Stąd sądzę że może być to ciekawa propozycja dla mnie. Wyczytałem jeszcze że nie trzeba od razu przelewać ani też regularnie pieniędzy na konto aby pozostało bezpłatne. Zaś karta debetową można robić darmowe wypłaty w Polsce i za granicą, jeżeli chce to bez prowizyjne.
Czy konto w Banku Smart to dobra propozycja dla studenta takiego jak ja?
Wiecie bez regularnych dochodów i nadmiaru kasy, stąd nie chcę nadmiernych opłat za konto *(
Ostatnio zmieniony 02 maja 2017, 11:06 przez opiniesk, łącznie zmieniany 1 raz

google adsense
Google

Student
Studiuję: Uprawa czosnku, pomidorów

Re: Co myślicie o Banku Smart na konto studenckie?

Postprzez ceka » 20 wrz 2016, 14:40

Lepiej postaraj się o kredyt studencki: http://pamietnikwindykatora.pl/2014/11/ ... oplacalny/ jak go uzyskasz, to możesz wybrać i najdroższe konto dla "seniora" - nic to. Wpłacisz na lokatę kredyt i zarobisz. ;()

Student
Studiuję: od lat

Postprzez Roladka » 25 paź 2016, 0:08

Myślę, że to dobra oferta ;-)

Student
Studiuję: geodezja

Postprzez drogin » 11 kwi 2018, 15:21